MARKETING MIX-5
Produkt: odwzorowanie w skali 1:16, dostępne różne kolory i kombinacje kolorów oraz naklejki, wysoka jakość, możliwość własnego projektu wyglądu auta, gwarancja, atest.
Dystrybucja: sklepy i hurtownie z zabawkami lub zamówienie bezpośrednio od producenta,
Promocja: strona internetowa z filmikiem reklamowym i rekomendacją
od znanej osoby oraz bajką z naszymi produktami jako bohaterami.
Cena: płatność gotówką/kartą w sklepie, przy odbiorze od kuriera, przelewem, wliczona cena dostawy.
Personel: wykwalifikowana kadra kierownicza, zaangażowanie, lojalność, program szkoleń, zadowolenie z pensji.
STRATEGIE FIRMY
Cenowa - oparta na badaniach psychologicznych ile przeciętnie zarabiający rodzić jest w stanie zapłacić za samochodzik zdalnie sterowany z wiernym odwzorowaniem marki, ale pozwalający na własną inwencje twórczą. Cena nie może być również za niska, ponieważ rodzic musi
mieć pewność, że zabawka jest bezpieczna dla dziecka i nie zepsuje
się szybko.
Segmentacji rynku - docelową grupą konsumentów są dzieci,
więc samochodziki muszą być kolorowe i mieć światła, duży zasięg pilota oraz być proste w obsłudze.
Cena-ilość - skierowana do nabywców masowych.
Produkcyjna - pull - produkujemy wedle zapotrzebowania rynku.
Wytwarzania produktu -na zamówienie zgodnie z projektem
oraz częściowo na magazyn do hurtowni i detalistów.
Dystrybucji - selektywna - dystrybutorzy zajmują się jedynie sprzedażą zabawek.