TURBOToys


MARKETING MIX-5


Produkt:
odwzorowanie w skali 1:16, dostępne różne kolory i kombinacje kolorów oraz naklejki, wysoka jakość, możliwość własnego projektu wyglądu auta, gwarancja, atest.

Dystrybucja: sklepy i hurtownie z zabawkami lub zamówienie bezpośrednio od producenta,

Promocja: strona internetowa z filmikiem reklamowym i rekomendacją
od znanej osoby oraz bajką z naszymi produktami jako bohaterami.

Cena: płatność gotówką/kartą w sklepie, przy odbiorze od kuriera, przelewem, wliczona cena dostawy.

Personel: wykwalifikowana kadra kierownicza, zaangażowanie, lojalność, program szkoleń, zadowolenie z pensji.

 

 

STRATEGIE FIRMY

Cenowa - oparta na badaniach psychologicznych ile przeciętnie zarabiający rodzić jest w stanie zapłacić za samochodzik zdalnie sterowany z wiernym odwzorowaniem marki, ale pozwalający na własną inwencje twórczą. Cena nie może być również za niska, ponieważ rodzic musi
mieć pewność, że zabawka jest bezpieczna dla dziecka i nie zepsuje
się szybko.

Segmentacji rynku - docelową grupą konsumentów są dzieci,
więc samochodziki muszą być kolorowe i mieć światła, duży zasięg pilota oraz być proste w obsłudze.

Cena-ilość - skierowana do nabywców masowych.

Produkcyjna - pull - produkujemy wedle zapotrzebowania rynku.

Wytwarzania produktu -na zamówienie zgodnie z projektem
oraz częściowo
na magazyn do hurtowni i detalistów.

Dystrybucji - selektywna - dystrybutorzy zajmują się jedynie sprzedażą zabawek.

 



Dodaj komentarz






Dodaj

© 2013-2024 PRV.pl
Strona została stworzona kreatorem stron w serwisie PRV.pl